jueves, 9 de septiembre de 2021

BENVIDAS E BENVIDOS A PRIMEIRO!!

 OLA AMIGUIÑOS E AMIGUIÑAS, QUERIDAS FAMILIAS...


AS PROFES DE 1º VOS DAMOS A BENVIDA A PRIMARIA, ENCANTADAS DE ACOMPAÑARVOS NESTE CURSO TAN FERMOSO E ILUSIONANTE!!


No hay comentarios:

Publicar un comentario

MENSAXE DE TROTI

 AMIGUÑ@S! A VER SE ADIVIÑADES ONDE ESTOU! PISTA... MIRADE O VÍDEO... ESTOU A ESPERARVOS, VINDE AXIÑA!